Thursday 6 August 2009

آخرین تیر ترکش اقتدارگرایان:" کودتا عليه رای مردم!"


به دنبال اوح گیری و شگفتی تحسین آمیز جنبش مسالمت آمیز مردم ایران در روز انتخابات 22 خرداد، روز پس از آن به روز شنبه سیاه، به روز کودتا، روز دستگیری رهبران اصلاح طلب و فعالان جنبش دمکراتیک، روز انتقام و کشتار و زخمی کردن زنان و مردان آزادیخواه ایران و روز عقب گرد به حکومت اسلامی تبدبل شد.
شنبه سیاه روز ماتم ملی و روزی است که بنیادگرایان اسلامی، شرکت گسترده و تاریخی مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را با یک کودتای آشکار به رهبری خامنه ای و بخشی از سران سپاه، پاسخ دادند. هدف این تجاوز آشکار به آرا شهروندان، قبضه کردن قدرت با توسل به زور و بربریت و حاکم کردن ضد ارزش‌هايي است كه احمدی نژاد در جریان کارزار انتخاباتی به نماد آن تبدیل شد.
همه داده های موجود و نیز اعتراضات کاندیداهای اصلاح طلب نشان میدهد که جز آمار تعداد کل شرکت کنندگان، هیچ رقم دیگر نتایج اعلام شده ی وزارت کشور باور پذیرنیست.
ما در اين لحظات بهت و اعتراض ملی از همه شهروندانی که در داخل و خارج از کشو بطور بی سابقه در رای گیریشرکت کردند، می خواهیم با پرهیز از شورش کور و بدون اینکه اسیر اقدامات تحریک آمیز نیروهای امنیتی شوند،علیه این کودتای انتخاباتی دست به اعتراض و مقاومت مدنی بزنند و از آرای خود دفاع کنند.
به باور ما آگاهی و بلوغ شهروندان ایرانی در کارزار جنبش انتخاباتی نشان داد که یک اقلیت زور گو و غارتگر قادر به حکومت به اکثریت بزرگ مردم ایران نیست
ابو لقا سم بهرامي انگلستان
.

No comments: